Hola! Jo sóc la Kaitlyn. El meu cognom és Postula. Jo sóc del sud d’Illinois. La ciutat es diu St. Louis. Jo tinc dinou anys. Jo parlo tres llengües. Jo parlo l’anglès, l’espanyol, i el català. Jo estudio l’espanyol a la Universitat d’Illinois. Jo vull ser traductora. Treballo a Jimmy John’s com sandvitxera. Està en Green Street a prop de la Universitat d’Illinois. M’agrada fer moltes coses en el meu temps lliure. M’agrada tocar la flauta, cantar, i navegar per internet. També, m’agrada jugar jocs de vídeo. Jo tinc tres germans, i m’agrada passar temps amb ells. M’agraden els animals. Jo tinc tres animals i m’agrada passar temps amb ells també. Jo tinc un gos, un gat, i una tortuga. Jo vull estudiar a Barcelona perquè m’agrada el català i l’espanyol. Jo puc estudiar els dos a Barcelona. També, jo puc treballar i tocar la meva flauta en el meu temps lliure. Que vagi bé! Adéu-siau!

Anuncis