Hola!
És veritat que m’agrada moltíssim la moda, perquè m’agrada cosir. Les faldilles i els vestits són més fàcils de fer en general. Sobretot, m’agrada dissenyar, cosir, i portar roba còmoda. Molta roba per a les dones no és gaire còmoda, desafortunadament. Per exemple, no m’agrada portar les sabates amb talons. Al meu entendre, la roba de fil de cotó és la més còmoda. L’estiu passat, vaig dissenyar un vestit de fil de cotó vermell amb un cinturó de ratlles verdes. És la meva peça de roba preferida, però no me la puc posar ara perquè encara fa fred.

Aquí, a Champaign-Urbana, a l’hivern, és imprescindible tenir botes de neu. Tinc unes botes molt bones de la marca “North Face,” negres, que em va comprar la meva mare, però estic farta de portar-les! Tinc ganes ara de portar les meves sandàlies. Ja és abril! Estic farta també de posar-me el meu abric “North Face.” Tinc ganes de portar un vestit d’estiu!

És veritat que m’agrada la roba, però desafortunadament, perquè sóc estudiant de doctorat, no tinc temps suficient per cosir tota la meva roba. Estic enfeinada, per exemple, amb els deures de català! Tampoc tinc gaires diners per comprar roba nova, però aquí a Champaign-Urbana tenim algunes botigues de roba usada molt interessants. S’ha de buscar una mica per trobar les coses més maques, però val la pena. Tinc diverses peces de roba dels anys 70 i 80 que són molt únicas, com un jersei de llana blava de qualitat molt alta. M’agraden els colors brillants, el vermell en particular, i el blau perquè tinc els ulls blaus i els cabells castanys, així que em queden bé.

A Catalunya, teniu botigues de roba usada? Són populars? Hi ha moltes personas que cusin la seva roba? Això no és gaire comú aquí però és una bona forma d’expressió artística, al meu entendre. És el meu passatemps favorit!

