Hola!
En general porto roba molt variada. M’estimo més portar un vestit. I tu, en general què t’agrada portar més: un vestit o els texans amb una samarreta? Sempre m’agrada portar els complements. Solc portar una bossa, arracades, un collaret i un anell. I tu, t’agrada portar els complements? Porto un vestit moltes vegades durant l’estiu. També durant l’estiu porto els pantalons corts o una faldilla amb sandàlies i una samarreta sense mànigues. I tu, què portes l’estiu? Et vesteixes de manera molt diferent de mi? A la tardor típicament porto una camisa de quadres i uns texans amb botes. També moltes vegades porto els texans i botes amb una camisa i una bufanda. Durant l’hivern típicament porto pantalons i botes amb un jersei de fil i una bufanda. Durant l’hivern i la tardor m’agrada portar molta roba de fil i a vegades de pell. En general, duc un abric amb un barret i guants. No m’agrada l’hivern perquè no puc portar un vestit perquè sempre fa fred. I tu, què dus durant l’hivern? Finalment, a la primavera, duc pantalons i una samarreta amb o sense mànigues i una jaqueta (depèn del temps). En general porto les vambes a la primavera. També puc dur un vestit amb botes o sandàlies. I tu, que t’agrada portar a la primavera? En general el rosa és el meu color favorit. Por això, tinc molta roba rosa. Però a l’estiu m’agrada portar colors brillants com el groc, el blau, o el taronja. A la tardor porto roba vermella, beix i lila com els colors de les fulles que van canviant-se de color. A l’hivern porto roba blava, blanca, i lila i en la primavera m’agrada portar roba verda (com la gespa nova), i camises de ratlles o flors. I tu, típicament portes colors diferents per cada estació?

Anuncis