Hola! Avui parlaré una mica de la roba i que s’ha de portar a Illinois. Vestir-se bé segons el temps a Urbana-Champaign no és gaire fàcil. El temps canvia molt! Aquesta setmana ha fet calor, ha plogut … i també ha nevat! Així, tots hem hagut d’ estar preparats per tot tipus de temps aquesta primavera! Generalment, diria que has de vestir-te “com una ceba”, és a dir, en capes. Les cases i els edificis tenen generalment molta calefacció, i així hi ha més o menys 10 graus de diferència amb la temperatura d’afora. Jo sempre duc una samarreta de mànigues curtes i uns texans, i després mes coses si és hivern o tardor (bufanda, abric, barret, aquestes coses), però sempre coses que em puc treure. També amb el calçat has de ser versàtil; si estàs fora, has de portar botes de neu, però quan entres en algun lloc, has de posar-te vambes o sabates, perquè a dins fa més calor, i les teves botes de neu també estaran molt brutes per la neu i el fang. Com és l’hivern a Barcelona? Has d’estar preparat per a molts canvis de temps o temperatures?
Generalment em vesteixo així, però si treballo, acostumo a vestir-me una mica més formal. Porto una brusa o una camisa i pantalons (a vegades una faldilla, però no sempre). El meu color preferit és el violeta, llavors casi sempre porto alguna cosa violeta, i els pantalons són generalment de colors foscos, negres o grisós. Com camino a la Universitat, generalment també porto una samarreta sense mànigues a sota de tot. Així, quan arribo al despatx, i si estic transpirada o tinc calor, puc estar una mica més còmoda.
Una cosa que m’agrada molt és que ara als Estats Units no hi ha una moda estricta. Pots portar el que més t’agradi, o el que millor et sembli. Per exemple, si vols portar roba dels anys 50, ho pots fer! Ningú no et dirà res! Això no és típic al’ Argentina. I a Barcelona? Com és la gent? Parleu de com es vesteixen els altres? Hi ha una moda fixa o qualsevol pot portar el que més li agradi?

Anuncis