Hola amics meus!
Encara que és la primavera, no puc porter el meus vestits de primavera favorits perquè fa fred tots els dies. En general a la primavera (a Illinois), jo porto unes botes de pluja per què plou freqüentment. Com és la primavera a la teva ciutat? Intento recordar portar el meu paraigua al matí, però sempre l’oblido al meu apartament sobre la taula de la cuina! Això li passa a vostè, també? Unes altres coses importants durant l’estiu aquí són les ulleres de sol, perquè malgrat que no fa calor, fa molt sol. Estic feliç quan vaig el sol després de tants mesos sense sol.
És necessari vestir-se a l’estiu de manera molt diferent de quan som a l’hivern perquè el cavi de temps és molt gran. Quan som a l’hivern, porto les meves botas de neu cada dia. Al final de l’hivern estic farta de porter las mateixes botas cada dia. Estàs fart d’haver de portar alguna peça de roba? Tinc dues companyes de pis que no tenen gaire experiència amb el temps aquí perquè una és espanyola i l’altre és brasilera. Totes dues dones saben l’important que es tenir un abric d’hiver per escalfarse. En vaig tenir un rosa però ara en tinc un molt ordinari – és negre. Típicament la gent porta abrics de colors foscs; negre, gris, o blou marina. No em molesta el temps fred perquè m’agrada moltíssom portar els meus jerseis. M’agrada portar capes diferents de roba. La meva peça de roba preferida és un jersei de la botiga J. Crew (la meva botiga preferida) que la meva mare em va regalar per a Nadal. Teniu J. Crew allà? És una botiga americana amb roba molt bonica. El meu jersei és de caizmir i és molt, molt suau.
Tens alguna peça de roba preferida? Com és? De quina tela/material és? Per què t’agrada tant?

Que vagi molt bé!
La vostra amiga,
Josie

