Hola de nou! A Champaign-Urbana com a tot el medi oest dels Estats-Units, les estacions canvien moltíssim entre sí. A l’estiu solc dur roba més clara amb molts colors, però això no vol dir que no porto roba acolorida a l’hivern. Com que vaig viure per quatre anys a San Antonio, Texas, molt al sud del país on gairebé mai passa a baix de cinc graus centígrades encara al hivern, era imprescindible portar roba molt solta, fins i tot escotada. Per això, quan em vaig mudar de nou al medi oest, ja tenia una abundància de vestits i sandàlies. Els meus tres vestits favorits són les meves robes preferides: en tinc un de color magenta (un color ben divertit que està compost d’una barreja de rosa i lila) amb butxaques amples i sense mànigues. En tinc un altre que és marró, també sense mànigues però que es lliga a darrere del clatell. No hi ha cap butxaca en aquest sinó flores taronja. Tots dos són de cotó perquè a l’estiu a Illinois, semblant a Texas, fa xafogor sovint (encara que no tan malament com a San Antonio) i aquesta matèria deixa que la pell respiri.
No obstant això, a l’hivern tot és completament diferent a Illinois. No puc sortir de la meva casa sense al menys tres capes de roba posada. No suporto l’hivern ni gens ni mica. A Champaign-Urbana, cal que porti un abric molt gruixut i botes fortes per sobreviure el fred, la neu i el vent. Òbviament prefereixo vestir-me per a l’estiu que no l’hivern, però sempre trobo maneres de gaudir de la meva roba hivernal. Tanmateix, estic ben farta de portar solament la roba gruixuda i fosca de l’hivern. De totes maneres, en qualsevol estació o tipus de temps, duc sempre el meu collaret favorit de molts colors. No té cap significança per a mi sinó que és meu i m’agrada molt i l’he portat per tants anys que ara em sento desvestida si no el duc. Sí, ja entenc que sóc una mica rara. Teniu vosaltres cap complement que sempre porteu? Varia tant el temps segons l’estació allà a Catalunya com aquí, o només som nosaltres els que patim?

