Durant l’hivern a Champaign-Urbana, fa molt fred, llavors he de portar moltes capes de roba. Els abrics, les gorres i les bufandes són els meus millors amics durant aquesta temporada. Però a l’estiu porto pantalons curts i samarretes perquè la calor aquí és molt forta. Porto vambes o botes depenent del clima; per a neu o la pluja, prefereixo botes, per exemple. Personalment, m’agrada portar samarretes de mànigues llargues i jaquetes, però quan juga el Barça, porto la samarreta blaugrana. Les jaquetes de cuir, les camises de cotó i les gorres de beisbol són les meves peces de roba preferides. Les camises las porto normalment quan surto de festa o quan vaig a la feina. Les jaquetes de cuir les puc portar qualsevol dia perquè són còmodes i abriguen molt bé. M’agrada moltíssim portar vestits perquè amb ells un se sent com Frank Sinatra! Home, qui no se sent com un milió d’euros quan porta vestit amb una bona corbata, un cinturó de cuir i un bon rellotge. Les úniques peces de roba de les quals estic fart de portar són els abrics gruixuts per a l’hivern. Sé que són necessaris per no morir-se de fred, però després de tant temps ja es una merda portar-los! Ara que l’estiu ha arribat ja no me n’he de preocupar.

Anuncis